CS-balabol777
Меню сайта
Форма входа

Головна » 2013 » Січень » 18 » ТОП-5 ігрових новин цього місяця!
22:19
ТОП-5 ігрових новин цього місяця!
STEAM GUARD ЗАХИСТИТЬ ГРАВЦІВ

Представники компанії Valve офіційно оголосили, що працюють над новою функцією для Steam і Steamworks, що отримала назву Steam Guard. Вона повинна забезпечити користувачів більш високим рівнем захисту від злому.

Функціонал використовує технологію Intel Identity Protection Technology - її впровадження планується і в процесори серії Intel Core (Sandy Bridge). Фішка новинки в тому, що вона генерує новий пароль кожні 30 секунд.

Гравці, що хвилюються за захист свого облікового запису, зможуть за допомогою Steam Guard прив'язати свій акаунт до конкретного комп'ютера, і якщо якийсь сторонній чоловік спробує використовувати ваші дані, то з іншого комп'ютера увійти в запис не зможе, а вам буде надіслано відповідне повідомлення.

Новини про Counter-Strike: Global Offensive

По-тихоньку в мережі починає з'являтися інформація про гру Counter-Strike: Global Offensive (скорочено CS: GO), яку VALVE анонсувала в кінці минулого тижня.

Днями VALVE показала CS: GO представникам деяких киберспортівних команд, а ті не втрималися від коментарів з приводу гри.

«Найголовніше: це буде не Counter-Strike 2, а лише поліпшена версія контенту з Counter-Strike: Source, - розчаровано говорить Крейг Левайн, першорозрядник з ESEA. - Основні нововведення торкнуться графіки та анімації. Нам показали карти dust, dust2, inferno і nuke. Проект створюється на ігровому движку Source, але візуально він буде дуже сильно відрізнятися від попередньої частини ». Розробники обіцяють поліпшення в системі управління серверами, новий механізм організації матчів і «онлайнові рейтингові таблиці». Також з'являться нові карти і види зброї, наприклад, коктейль Молотова.

Реліз гри призначений на початок 2012 року. У списку платформ - ПК, «Макінтош», Xbox 360 і PS3. Розробка ведеться разом зі студією Hidden Path.

Перші чутки про Warhawk 2

Співробітники порталу NG4A роздобули свіжу інформацію про другій частині екшену Warhawk. Їм вдалося побувати на закритій презентації Sony, де видавці розповіли чимало цікавого.

Наприклад, з'ясувалося, що Warhawk 2, на відміну від першої частини, запропонує повноцінну сюжетну кампанію, яку можна буде пройти в кооперативному режимі. Зрозуміло, не забудуть і про мультіплеере, для нього приготують 25 карт і повний набір бойової техніки - від танків і мотоциклів до літаків і бронетранспортерів. Передбачається, що в одному матчі в Warhawk 2 зможуть брати участь 32 гравці, хоча видавці не виключають, що пізніше ця цифра буде збільшена. Гравці зможуть будувати бункери і руйнувати укріплення супротивника.

З інших нововведень варто відзначити поліпшене керування, більш зручну камеру і покращала графіку. Цільова платформа, судячи з усього, залишиться колишньою - PlayStation 3.

Mass Effect 3 вибирає інтерфейс

Студія BioWare легко запозичує свої власні ідеї: наприклад, в Dragon Age 2 з'явилося «діалогове колесо» з Mass Effect. Але, як виявилося, стежать вони і за успіхами інших розробників. Бреннон Холмс, один з програмістів, що працюють над Mass Effect 3, розповів про муки вибору нового інтерфейсу для командира Шепарда. «Ми до цих пір дуже зацікавлені в тому, щоб відображати частину інформації прямо в ігровому оточенні. Наприклад, ми просто обожнюємо інтерфейс в Dead Space. Виглядає дуже гармонійно », - пише Холмс.

У Mass Effect 2 геймдизайнер вже намагалися розмістити індикатор здоров'я та щита на броні, але нічого не вийшло. «Поки Шепард просто ходив за рівнем, все було в порядку. Але як тільки він ховався за укриття - нам доводилося витворяти абсолютно божевільні речі, щоб цей індикатор був видний незалежно від позиції камери і положення самого Шепарда. І все одно під час бою його було важкувато розгледіти. Якби ми спростили нашу систему здоров'я до однієї шкали, як у Dead Space, то було б легше », - згадує Бреннон. В результаті Mass Effect 2 представив щось, що гравці назвали «потворними червоними вусиками», що з'являються при низькому рівні здоров'я, але в третій частині їх, швидше за все, вже не буде.

Розробник зізнався, що раніше в грі часто було складно визначити тип ворогів і бойову тактику. «Навіть якщо ви легко пізнати ворога, як передбачити, що він буде робити в бою? Як спланувати атаку? Тому в Mass Effect 3 ми зробимо впізнання типу ворога більш легким. Значну роль у цьому відіграватимуть силуети - наші дизайнери і аніматори постаралися зробити їх такими, що запам'ятовуються. Я чекаю не дочекаюся, коли ми зможемо почати показувати тих приголомшливих істот, над якими ми зараз працюємо », - обіцяє Холмс.
Переглядів: 853 | Додав: moderator | Теги: ігрові новини 2013 року, Global, Warhawk 2, STEAM GUARD, Offensive, Counter-Strike:, Mass Effect 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Поиск
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Чити для Cs 1.6 (R) Copyright "cs-balabol777.ucoz.ru" © 2012-2024 | Sitemap.xml